A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Іванівська  сільська об'єднана територіальна громада
Чернігівська область, Чернігівський район

Розпорядження про план проведення сесій на 2018 рік

                                                                                           У К Р А Ї Н А

ІВАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 29 січня  2018 року                        с. Іванівка                                  № 6

Про план проведення пленарних засідань сесій

Іванівської сільської ради на  2018 рік

 Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Регламенту Іванівської сільської ради першого скликання, затвердженого рішенням сільської ради від 30 грудня 2016 року розпоряджаюся:

 1.    Затвердити план проведення пленарних засідань сесій Іванівської сільської ради на 2018 рік згідно з додатком.

 2. Заступникам голови сільської ради, головам постійних комісій, начальникам відділів виконавчого комітету Іванівської сільської ради забезпечити якісну підготовку питань та подання необхідних документів за 20 робочих днів до відкриття пленарних засідань сесій  ради.          

 3.   Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 Сільський  голова                                                          С.І. Гарус

 

Додаток

до розпорядження сільського голови

Іванівської сільської  ради

29.01.2018   № 6

  

ПЛАН

проведення пленарних засідань сесій Іваніввської сільської ради на 2018 рік

                                                                                             І квартал (січень-березень)

 Орієнтовна дата проведення пленарного засідання - 16 лютого 2018 року.

1. Про звіт щодо виконання сільського бюджету за 2017 рік.

Готують: фінансово- бухгалтерський відділ, головні розпорядники коштів, постійна комісія  з питань бюджету та фінансів та соціально- економічного розвитку. 

2. Про звіти щодо виконання фінансових планів комунальними підприємствами Іванівської сільської ради за 2017 рік та про фінансові плани підприємств на 2018 рік.

 Готують: комунальні підприємства Іванівської сільської ради, постійні комісії.

3.  Про затвердження Положень про загальний відділ, економічний відділ, відділ культури, сім’ї, молоді, спорту, туризму та соціального захисту населення, відділ освіти, фінансово-бухгалтерський відділ, відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг.

Готують: відділи виконавчого комітету Іванівської сільської ради, постійні комісії.

4. Про внесення  змін до рішення першої сесії першого скликання від 30.12.2016 року  « Про утворення виконавчого комітету Іванівської сільської ради»   і  затвердження змін у складі виконавчого комітету Іванівської сільської ради.

Готують: секретар Іванівської сільської ради І.А. Махній - Дерев’янко, постійні комісії.

5. Про звіт щодо виконання Програми благоустрою Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови С.В. Пономаренко та відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг, начальник КП «Іванівське».

6. Про звіт щодо виконання програми соціального захисту населення Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: секретар Іванівської сільської ради І.А. Махній – Дерев’янко та фінансово-бухгалтерський  відділ.

7. Про звіт щодо виконання програми розвитку дошкільної освіти Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. відділ освіти, фінансово-бухгалтерський  відділ.

8.  Про звіт щодо виконання програми забезпечення належних умов функціонування закладів культури Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. відділ культури, сім’ї, молоді, спорту, туризму та соціального захисту населення, фінансово-бухгалтерський   відділ.

 9. Про звіт щодо виконання програми «Цільові фонди Іванівської сільської об’єднаної територіальної громади» на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. . відділ культури, сім’ї, молоді, спорту, туризму та соціального захисту населення, фінансово-бухгалтерський   відділ.

10. Про звіт щодо виконання програми «Інформаційно-аналітичного та матеріально - технічного забезпечення Іванівської сільської ради» на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський    відділ.

11. Про звіт щодо виконання програми розвитку загальноосвітніх навчальних закладів на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. відділ освіти, фінансово-бухгалтерський   відділ.

 12. Про звіт щодо виконання програми охорони навколишнього природного середовища і раціонального природокористування Іванівської сільської ради на 2017 рік.

 Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський    відділ, постійна комісії  з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку.

 13. Про звіт щодо виконання програми охорони та раціонального використання водних ресурсів Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг, фінансово-бухгалтерський    відділ, постійна комісії  з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку.

14. Про звіт щодо виконання програми розробки проектів землеустрою  на території Іванівської сільської ради на 2017 рік.

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія  з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою.

 15.  Про звіт щодо виконання програми «Утримання та розвиток інфраструктури доріг Іванівської сільської ради на 2017 рік»

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія  з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою.

 16. Про звіт щодо виконання програми соціально - економічного розвитку Іванівської сільської ради на 2017 рік»

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія  з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою.

 17. Про надання матеріальної допомоги

Готують: секретар Іванівської сільської ради Махній – Дерев’янко І.А., фінансовий відділ, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку

 18. Про внесення змін до рішення «Про місцеві податки» 10 сесії, 12 сесії та 14 сесії.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П., юридичний відділ, фінансовий відділ.

19. Про преміювання сільського голови.

Готують: секретар Іванівської сільської ради Махній – Дерев’янко І.А., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку

20. Про внесення змін до рішення сільської ради від 18 грудня 2017 року «Про сільський бюджет на 2018 рік»

Готують: заступники сільського голови, юридичний відділ, фінансово-бухгалтерський    відділ.

21. Про затвердження технічної документації із землеустрою та інші земельні питання.

Готують: заступник сільського голови С.В. Пономаренко та відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг, постійна комісія з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою.

 ІІ квартал (квітень-червень)

 Орієнтовна дата проведення пленарного засідання – 16 травня 2018 року

 1. Про виконання бюджету сільської ради за 1 квартал 2018 року.

Готують: заступник сільського голови Пономаренко С.В., фінансово-бухгалтерський    відділ.

 2. Про затвердження рішень виконавчого комітету.

Готують: секретар сільської ради І.А.Махній – Дерев’янко, фінансово-бухгалтерський   відділ.

 3. Про місцеві податки та збори на 2019 рік.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П., юридичний відділ, фінансово-бухгалтерський    відділ.

4. Про організацію оздоровлення та відпочинку учнів та дітей соціально-незахищених категорій населення під час літньої оздоровчої кампанії 2018 року. Затвердження кошторисів на пришкільні табори.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. відділ освіти, фінансово-бухгалтерський   відділ.

5. Про поточний ремонт ЗНЗ та ДНЗ Іванівської сільської ради.

Готують: заступник сільського голови Швидка О.П. відділ освіти, фінансово-бухгалтерський    відділ.

6. Про преміювання сільського голови.

Готують: секретар Іванівської сільської ради Махній – Дерев’янко І.А., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку

 7. Про надання матеріальної допомоги

Готують: секретар Іванівської сільської ради Махній – Дерев’янко І.А., фінансово-бухгалтерський відділ, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку.

8. Про реалізацію проектів за рахунок «Бюджету участі (громадського бюджету) Іванівської сільської ради»

Готують: координаційна рада з бюджету участі,  фінансово-бухгалтерський    відділ, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку.

9. Про внесення змін до рішення сільської ради від 18 грудня 2017 року «Про сільський бюджет на 2018 рік»

Готують: заступники сільського голови, юридичний відділ, фінансово-бухгалтерський    відділ.

10. Про затвердження технічної документації із землеустрою та інші земельні питання.

Готують: заступник сільського голови С.В. Пономаренко та відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг, постійна комісія з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою.

11. Про затвердження переліку проектів, які можуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаної територіальної громади  в 2018 році.

Готують: заступник сільського голови С.В. Пономаренко та відділ земельних відносин, архітектури, комунальної власності та послуг, фінансовий відділ, постійна комісія з питань земельних відносин, природних ресурсів, екології та благоустрою, постійна комісія з питань бюджету, фінансів та соціально- економічного розвитку.

ІІІ квартал (липень-вересень)

 Орієнтовна дата проведення пленарного засідання – 28 серпня 2018року

 

ІV квартал (жовтень-грудень)

 Орієнтовна дата проведення пленарного засідання – 14 листопада 2018 року

Повністю План пленарних засідань сесій доступний для завантаження за посиланням:    https://rada.info/upload/users_files/04412751/109b77dca922312329472a7e3ea22f6f.docx

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь